بال پرواز

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۳۰ دی ۹۵، ۲۱:۲۹ - سیامک پور اسد
    ✔ یاعلے
نویسندگان

نماهنگ /بهار معنویت


دریافت

دریافت

نظرات  (۶)

سلام
من هم به عنوان یک نوجوان تمام سعیمو می کنم تا از این بهار عمر بهتر ین استفاده رو بکنم به دوستان جوان ونوجوان خودم توصیه می کنم گوش به فرمان رهبر عزیز م باشن زیرا ما همان گونه که در محضر نایب امام زمان بر خورد کنیم وبه حر فشون گوش بدیم و عمل کنیم زمانی که امام زمان ارواحنا فدا ک ظهور کنند هم گوش به فر مان ایشون خواهیم بود .و یکی ار یاران ایشون وپس بیایید سرباز خوبی برای آمام سید علی الحسینی خامنه ای باشیم
سپاس عالی بود...
  • معصومه صادقی
  • چشم اقا استفاده میکنیم
    :-)
    عالی به به
    چه قدر خوبه این نما هن گ هاتون
    من که عاشق وبلاگ ماهتون شدم