بال پرواز

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۳۰ دی ۹۵، ۲۱:۲۹ - سیامک پور اسد
    ✔ یاعلے
نویسندگان

وصال جانان


دریافت

انتطار به پایان آمد بهار وصل عاشقان وفرزندان نایب امام عصر (ع)فرا رسید.

دریافتدریافت

04:41:17

دیدار سراسری اعضاءانجمن اسلامی دانش آموزان با رهبر فرزانه انقلاب اردیبهشت 95 در آستانه روز پدر

این دیدار پس از 10 سال اتفاق می افتد

نظرات  (۸)

فدای آقام بشم
خوشا به احوالشان
ما که از این سغادتا نداریم
آقا جونم
عزیزم
ای کاش ماهم راهی می شدیم
خوشا به احوا لشان
  • محمدمهدی اسدزاده
  • بسم الله
    سلام
    وبلاگ خوبی داری همسنگر انجمنی من
    در صورت تمایل تبادل لینک
    راستی دنبالت کردم
  • مm نصراصفهانی
  • سلام
    امام زمان(عج) شدیداً به شیعیان خود عشق مى‏ ورزد؛ بلکه علاقه آن حضرت به شیعیان و دوستانشان خیلى بیشتر از علاقه‏ اى است که ما نسبت به آن حضرت داریم. ایشان همواره براى شیعیان خود دعا مى ‏کنند. از آن حضرت نقل شده است: «اِنّا غَیرُ مُهَمِلینَ لِمُراعاتِکُمْ وَلاناسینَ ِذِکْرِکُمْ» ما هرگز در رعایت احوال شما کوتاهى نمى کنیم و شما را از یاد نمى ‏بریم».

    در پایان مناسب است به یکی از فرمایشات آیت الله بهجت(رحمة الله) اشاره کنم که فرمودند:
    لازم نیست که انسان در پی این باشد که به خدمت حضرت ولیّ‌عصر(عج) تشرّف حاصل کند. بلکه شاید خواندن دو رکعت نماز و سپس توسل به ائمه(ع) بهتر از تشرّف باشد، زیرا هرجا که باشیم آن حضرت می‌بینند و می‌شنوند. ضمناً عبادت در زمان غیبت افضل از عبادت در زمان حضور است و زیارت هر کدام از ائمه اطهار(ع) مانند زیارت خود حضرت حجّت(عج) است.
    اقا جون من به فدای غم های شما خدایا عشق رهبر من رو کور کنه
    سلام و زیارت قبول
    من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم
    تو می روی بسلامت ؛ سلام ما برسانی
    سعدی

    هنیئالکم