بال پرواز

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۳۰ دی ۹۵، ۲۱:۲۹ - سیامک پور اسد
    ✔ یاعلے
نویسندگان

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

حاج قاسم سلیمانی/عکس

   

 سردارقاسم سلیمانی (۱۳۳۵، شهرستان رابر) فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. او در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود. وی در ۴ بهمن ۱۳۸۹ درجهٔ سرلشکری دریافت کرد. آیت الله علی خامنه‌ای رهبر ایران در تقدیر از عملکرد قاسم سلیمانی از او به عنوان «شهید زنده» نام برده است

طبق منابع غربی، سلیمانی نقش مهمی دردادن قدرت نظامی به حزب‌الله لبنان، عقب‌راندن اسرائیل از جنوب لبنان، جنگ افغانستان، شکل‌دهی به فضای سیاسی عراق پس از سرنگونی رژیم صدام، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق داشته است. وی تا پیش از حضور علنی در جنگ علیه داعش در عراق، از حضور در انظار عمومی پرهیز می‌کرد؛ ولی حکومت ایران از زمان حضورش در عراق در نبرد علیه داعش و انتشار تصاویر متعددش با مدافعان عراقی، شروع به معرفی و شناساندن چهره وی کرد

                عکس یادگاری حاج قاسم با فرمانده شهید حزب الله + عکس

 حاج قاسم سلیمانی در کنار شهید کمال حسن بیز از اهالی مشغره البقاع الغربی لبنان  که پیکر این شهید بزرگوار تا به این لحظه جاوید الاثر می باشد.

                    

  

حاج قاسم سلیمانی در فلوجه

لبخند سردار سلیمانی در محضر رهبر معظم انقلاب

سردار سلیمانی درعملیات آزاد سازی فلوجه

حاج قاسم سلیمانی در کنار شهید مهدی کازرونی (سمت چپ )

-حاج قاسم در حلقه رزمندگان فاطمیون+عکس

حاج قاسم سلیمانی در حلقه رزمندگان فاطمیون

سردار سلیمانی

سردار سلیمانی در دوران نوجوانی

سردار سلیمانی در کنار رمضان عبد الله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

قاسم سلیمانی

سر دار سلیمانی در کنار همرزمانش

حاج قاسم سلیمانی درکنار رهبر معظم انقلاب

سردار سلیمانی در کنار پدرش +عکس

سردار سلیمانی در کنار پدرش

سردار سلیمانی

سردار سلیمانی غرق در بوسه

                                                                                                                                                                                                                                        


دریافت

وصیت

 شهید رحیم کابلی از جوانان انقلابی بود که در سالهای دفاع مقدس اوج جوانی‌اش را در جبهه نبرد حق علیه باطل گذراند. پس از پایان جنگ خدمتش را در نهاد انقلابی سپاه ادامه داد و در همین ارگان بازنشسته شد. 
 
شروع جنگ در سوریه همزمان شد با دوران بازنشستگی او اما این موضوع دلیلی نشد تا شهید کابلی لباس رزم را از تن در بیاورد و خود را به معرکه جنگ با ترورست‌ها رساند. وی به همراه تعدادی از همرزمان خود در اردیبهشت 95 پس از یک درگیری سخت و نا برابر در خان طومان سوریه به شهادت رسید.  

برگه‌ای که شهید مدافع حرم خواست با او دفن کنند+عکس 

صفحه اول وصیت نامه 
 
  
 
برگه‌ای که شهید مدافع حرم خواست با او دفن کنند+عکس

صفحه دوم وصیت نامه 
 
  
 
*وصیت نامه 
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 
 
خدمت برادران و خواهران خوب و با ایمانی‌ام سلام‌ علیکم 
 
چند وقتی بود که می‌خواستم مطالبی را برایتان بنویسم که نشده بود، الان که این فرصت در حرم باصفای امام مهربانی‌ها حضرت علی‌ ابن موسی الرضا علیه‌السلام فراهم شده چند خواهش و تمنا از شما دارم. 
 
اولاً همه شما را سفارش می‌کنم در گفتار و عمل پشتیبان ولایت فقیه باشید. دوست را شناخته و با او هماهنگ باشید و همراه. مراد از دوست کسانی هستند که به معنای واقعی با تفکرات امام و شهدا ولایت همراهند. 
 
دشمن را شناخته و از آنها بیزاری بجوئید در گفتار و رفتار، دشمن با شیطان بزرگ آمریکاست و طرفداران آمریکا. 
 
شب‌های جمعه مرا هم به یاد بیاورید و در حق بنده دعا کنید. تمامی کوتاهی‌ها و بی‌ادبی‌هایم را ببخشید. 
 
در مراسم اهل البیت جشن میلاد و شهادت، از امام زمان (عج) غافل نشوید.امام را دعا کنید و شهدا را نیز همچنین. لحظه‌ای از ولایت غافل نباشید و در همه احول آقا را دعا کنید. 
 
نماز شب اول قبرم را بخوانید. بر سر مزارم حاضر شوید و دعام کنید. 
 
اگر برایتان مقدور است مراسم محرم (سه شب اول محرم) و مراسم شب 28 صفر منزل ما را فراموش نشود. مخلص تمام پاسداران و بسیجیان ولایی و هیأتی‌های ولایی هستم. 
 
محضر همه آنها عرض ادب و سلام و احترام دارم به ویژه اعضای هیأت بیت‌النورـ حضرت رقیه (س) ـ منتظران مهدی ـ خاتم الانبیاء (ص) ـ محبان رضا علیه‌السلام و بسیاری از هیأت‌های دیگر. 
 
در صورت رضایت هر بزرگواری که می‌تواند برایم یک روز روزه و 17 رکعت نماز (یک روز کامل) به جا آورد ممنون می‌شوم. 
 
محل دفن بنده برابر نظر همسر محترمه‌ام 
 
روی قبرم بنویسید فدایی ولایت، نوکر حرم. 
 
نمازم را امام جمعه محترم بهشهر حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا جباری بخوانند. 
 
خدایا خدایا تو را به جان مهدی، خامنه‌ای امام مرجع عالی مقام به لطف خود نگهدار. 
 
سلام و درود بر امام راحل و جمیع شهیدای گلگون کفن و تمامی پاسداران و بسیجیان و رهروان مخلص ولایت. 
 
التماس دعا 
 
9 آذر 94 ـ 18 صفر 1437 
 
مشهدالرضا علیه‌السلام 
 

"دست نوشته شهید مهران کابلی را که قول داده مرا شفاعت کند و مقداری تربت حرم سیدالشهداء علیه‌السلام را در قبرم بگذارید. "
 

برگه‌ای که شهید مدافع حرم خواست با او دفن کنند+عکس

خاک تربت پاک شهیدان 
 



برگه‌ای که شهید مدافع حرم خواست با او دفن کنند+عکس

محتویاتی که شهید کابلی خواست در مزارش قرار دهند 
 


برگه‌ای که شهید مدافع حرم خواست با او دفن کنند+عکس

دستنوشته شهید مهران کابلی 
 
  
 
برگه‌ای که شهید مدافع حرم خواست با او دفن کنند+عکس

شهید رحیم کابلی و و شهید حبیب الله (بهمن) قنبری 
 


برگه‌ای که شهید مدافع حرم خواست با او دفن کنند+عکس

برگه‌ای که شهید مدافع حرم خواست با او دفن کنند+عکس

برگه‌ای که شهید مدافع حرم خواست با او دفن کنند+عکس

شهیدان رحیم کابلی و محمود رادمهر 

برگه‌ای که شهید مدافع حرم خواست با او دفن کنند+عکس

برگه‌ای که شهید مدافع حرم خواست با او دفن کنند+عکس
 
  

خدایی خدا غریبه

    

 


دریافت

سید محمدحسین طباطبایی

توصیه‌های جدید رهبر معظم انقلاب به سید محمدحسین طباطبایی (علم‌الهدی) چه بود؟
رهبر معظم انقلاب در حاشیه دیدار جمعی از حافظان و قاریان قرآن کریم توصیه‌های ارزشمندی به سید محمدحسین طباطبایی، نابغه و چهره مشهور قرآنی کشور بیان فرمودند.
حجت الاسلام سید محمدحسین طباطبایی در خصوص حال و هوای محفل انس با قرآن کریم در محضر مقام معظم رهبری اظهار داشت: امسال هم این توفیق حاصل شد که در این جلسه نورانی که هرساله در آغاز ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود به‌همراه ابوی شخصاً خدمت رهبر معظم انقلاب رسیده و از نور معنویت ایشان مستفیض شویم.

وی همچنین افزود: معظم‌له در حال و احوال‌پرسی کوتاهی که با ما داشتند به‌طور خاص ضمن تأکید بر لزوم توجه به تداوم دروس حوزوی از وضعیت حفظ و مرور قرآنی بنده سؤال فرمودند که گفتم به‌لطف الهی مسلط هستم و برنامه روزانه قرائت و تداوم حفظ را با جدیت دنبال می‌کنم.

نابغه قرآنی کشور ادامه داد: همان جا خدمت ایشان عرض کردم که علاوه بر برنامه‌های ثابت قرآنی در مؤسسه جامعة القرآن الکریم در شهر مقدس قم، برنامه‌های متناوبی هم در داخل و حتی خارج از کشور دارم و در محافل نورانی قرآن شرکت می‌کنم.

وی گفت: حضرت آقا بر مسئله مرور محفوظات قرآنی تأکید داشتند که بنده هم عرض کردم علاوه بر این امر که در برنامه روزانه‌ام است به‌صورت جدی چند سالی است که بر روی فقه روایات و نیز فقه قرآنی متمرکز هستم.

قائم‌مقام مؤسسه جامعة القرآن الکریم و اهل البیت(ع) همچنین بیان کرد: در ادامه مقام معظم رهبری خطاب به بنده فرمودند که "قدردان این حفظ کل قرآن باشید و بدانید که کار بزرگی انجام می‌دهید و هیچ‌وقت از این مهم غفلت نکنید، ضمن آنکه به‌طور جدی به درس و بحث حوزوی‌تان برسید".

وی افزود: البته ما هروقت که خدمت ایشان می‌رسیم همین مباحث را مورد تأکید قرار می‌دهند و با لطف و محبت خود همواره جویای احوال و برنامه‌های قرآنی ما هستند.

طباطبایی ملقب به علم‌الهدی گفت: حقیقتاً این جلسه قرآنی در محضر ایشان یکی از بهترین و معنوی‌ترین محافل قرآنی در کل کشور و بلکه جهان اسلام است که امسال یک ویژگی دیگر داشت و آن هم این که علاوه بر قاریان ایرانی، قاریان مصری نیز در جلسه حضور داشتند و مقام معظم رهبری به‌ویژه بر تداوم برگزاری محافل قرائت و تدبر در آیات قرآن در سراسر کشور تأکید کردند.

حلول ماه رمضان مبارک

متن پیام ماه مبارک رمضان





متن تبریک ماه رمضان 95

.
.
.

میشود این رمضان موعد فردا باشد/آخرین ماه صیام غم مولا باشد/میشود در شب قدرش به جهان مژده دهند/که همین سال ظهور گل زهرا باشد..
اللهم عجل لولیک الفرج..
آمین 

.
.
.

متن تبریک روز پدر ۹۵

متن تبریک ماه رمضان 95

.
.
.

ماه رمضان فرصت خوبی برای خودسازی وپیداکردن خودمونه پس مواظب باشیم بعداز این ماه خودمونو گم نکنیم.التماس دعا 

.
.
.

متن تبریک روز پدر ۹۵

متن تبریک ماه مبارک رمضان

.
.
.

روزه یعنی نفس خود پاک کن / قلب ابلیس درونت چاک کن
راه پرواز است سوی آسمان / ماه گردیدن بسان عاشقان
التماس دعا

.
.
.

متن تبریک روز پدر ۹۵

متن جدید تبریک ماه رمضان

.
.
.

یک دانه زتسبیح نماز سحرت را،یک بار به نام من محتاج بینداز،شاید همان دانه ی تسبیح دعایت یکباره بیفتد به دریای اجابت....طاعات قبول 

.
.
.
متن تبریک روز پدر ۹۵

هرچه هست تویی



دریافت

اشک افشان/آهنگ


دریافت

؛ در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی رحمه الله مردم و کاربران فضای مجازی هر یک به نحوی ارادت خویش را به آن امام بزرگوار نشان می دهند. کاربران فضای مجازی خصوصا اینستاگرام با تشکیل کمپین ها و هشتگ های مرتبط یاد آن امام راحل را گرامی داشتند. کاربران با انتشار تصاویری از سخنان و وصیت نامه ایشان آن ها را با سایرین به اشتراک گذاشتند. کمپین هایی با عنوان " امام _ خمینی _ حذف _ شدنی _ نیست " و "روح _ منی _ خمینی" و "امام _ خمینی" در اینستاگرام تشکیل شده است.

 
در پستی آمده است: از محمد تا خمینی محمد(ص) به امر پروردگار، خویشان و سران قریش را سه بار به ولیمه ای دعوت کرده و بعد از اعلام رسالت خود فرموده بودند:بلی،"خداوند به من امر فرموده است که شما را به سوی وی دعوت کنم، چه کسی مرا در این راه کمک خواهد کرد" و در این سه بار، همچون مرده ها خاموش بودند جز نوجوانی لاغر اندام یعنی علی(علیه السلام) از میان جمع برخاسته و گفته بود:"من ای رسول خدا".
 


شما خواهید ماندمقام معظم رهبری در بیان خاطره‌ای از بنیانگذار انقلاب اسلامی می‌فرمایند: به یاد دارم بعد از حمله به مدرسه فیضیه، در دوم فروردین 1342 که طلبه جوانى بودم، خیلى نگران شده بودم، پس از نماز مغرب و عشا به دنبال امام خمینى به اطاقشان رفتم و به سخنان ایشان گوش دادم، امام حدود بیست دقیقه صحبت کردند و فرمودند: اینها خواهند رفت و شما خواهید ماند.
امروز بعد از 16ـ 17 سال مى‏‌بینم که این امید قرآنى حضرت امام چقدر درست بود، چه چیز این امید را به امام مى‏‌داد؟ جز امید و اطمینان و اتکال به اللّه‏. اى مردم بزرگ! اگر به خدا اتکال داشته باشید و با یکدیگر متحد شوید، بدانید که بر تمام نیروهاى باطل که امروز دنیا را پر کرده‏ اند پیروز خواهید 
 به نقل از دفتر پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای، عید بود و قرار بود از دست امام عیدی بگیرند. اینکه عیدی چه بود و عید، کدام عید بود آن قدرها اهمیتی نداشت؛ مرید آمده بود تا مرادش را ببیند و ساعتی را با او بگذراند.
عکاسِ جمع اما از جمعِ مرید و مراد، از عیدی دادن و عیدی گرفتن شاگرد و استاد، عکس برداشته بود. الحق و الانصاف، عکس زیبایی هم از کار در آمده بود. هر دو لبخند بر لب داشتند و چشم‌هایشان از برق دوستی و مودت می‌درخشید.
امام زیر عکس را امضا کرد. دستخط امام روی چشمان سیدعلی آقا جا داشت.
عکسی که امام خمینی(ره) برای رهبر معظم انقلاب امضا کردند
  

تصاویرکمتردیده ازاقامت امام درنوفل لوشاتو

 
تصاویر کم‌تر دیده شده از اقامت امام‌خمینی(ره) در «نوفل لوشاتو»
تصاویر کم‌تر دیده شده از امام‌خمینی(ره) در «نوفل لوشاتو»
تصاویر کم‌تر دیده شده از امام‌خمینی(ره) در «نوفل لوشاتو»
تصاویر کم‌تر دیده شده از امام‌خمینی(ره) در «نوفل لوشاتو»
تصاویر کم‌تر دیده شده از امام‌خمینی(ره) در «نوفل لوشاتو»
تصاویر کم‌تر دیده شده از امام‌خمینی(ره) در «نوفل لوشاتو»
تصاویر کم‌تر دیده شده از امام‌خمینی(ره) در «نوفل لوشاتو»
تصاویر کم‌تر دیده شده از امام‌خمینی(ره) در «نوفل لوشاتو»
تصاویر کم‌تر دیده شده از امام‌خمینی(ره) در «نوفل لوشاتو»
تصاویر کم‌تر دیده شده از اقامت امام‌خمینی(ره) در «نوفل لوشاتو»